מהומה במכללה: בעל פיצרייה הבטיח מגש לכל מי שיפגין נגד "שוברים שתיקה"

ישראל פרייא | צילום: מתוך הפייסבוק של 'פיצה וספה' 2 Comment on מהומה במכללה: בעל פיצרייה הבטיח מגש לכל מי שיפגין נגד "שוברים שתיקה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגעתם הצפויה של אנשי ארגון "שוברים שתיקה" למכללת "תל חי" השבוע, עוררה מחאה יצירתית במיוחד. בעל פיצרייה מקומי שדבר הגעת אנשי הארגון חרה לו, פצח ביוזמה שהצליחה תוך זמן קצר לגייס מאות אנשים שהגיעו למחות בזמן האירוע.

ערן ביטון, בעל החנות "פיצה וספה" פנה לסטודנטים במכללה דרך הרשת החברתית, וקרא להם להגיע להפגין נגד אנשי "שוברים שתיקה", הוא הבטיח כי כל מי שיצטלם מפריע להרצאה של אנשי הארגון – יזכה למגש פיצה חינם.

מאות אנשים, חמושים במשרוקיות ודגלי ישראל נענו לקריאה, וקידמו ברעש והמולה את פני אורחי המכללה. ביטון לא אכזב, ועמד בהבטחתו. עשרות מגשי פיצה חולקו למפגינים. "מבחינתי זה היה בגדר מצווה", אמר האיש.

ל"ניוז חיפה קריות.נט" הוא סיפר: "הגעתי כשעה וחצי לפני ההרצאה וראיתי רק כמה עשרות סטודנטים שבאו להפגין נגד קיום ההרצאה. החלטתי שהמחאה נגד מי שפוגע בנו כמדינה ובחיילים שלנו צריכה להיות עם הרבה יותר אנשים. המטרה שלנו הייתה להפגין מולם. כדי לאבטח אותם הגיעו שוטרים, שאפשרו להם להיכנס לאולם, אולם עשרות חבר'ה מהמכללה נכנסו פנימה ועם משרוקיות הפריעו להם לדבר. אנחנו מבחינתנו הישגנו את המטרה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הוא הבטיח מגש רגיל בלי תוספות. התמונה לא משקפת את הכתבה.